پویایی، نقد و مطالبات سازنده دانشجویی به دانشگاه زندگی می بخشد

گردهمایی مسئولین و نمایندگان انجمن ها، کانون‌ها و تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور دکتر محمدحسن برهانی فر، دکتر حسن شوندی معاون دانشجویی و فرهنگی و برخی مسئولین واحد کرج در اتاق شورای این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز دکتر برهانی فر ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان فعال در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی گفت: «پویایی دانشجویان به دانشگاه زندگی می بخشد و وجود روحیه نقد و بررسی در میان دانشجویان و نیز مطالبات دانشجویی سبب خرسندی است.»

وی تاکید کرد: «دانشجویان بایستی در کنار مطالبه گری، با ارائه ایده ها، نظرات و پیشنهادات سازنده مسئولین دانشگاه را در انجام هرچه بهتر امور یاری کنند.

در ادامه نمایندگان کانون ها و نشریات دانشجویی مجوزدار و تشکل های دانشجویی مشکلات پیش روی فعالیت های کانون ها و نشریات را طرح و پرسش های خود را از مسئولین مطرح نمودند.

در این نشست صمیمی دکتر شوندی معاون فرهنگی و دانشجویی و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری مدیر امور فرهنگی واحد کرج نیز گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در تشکل ها، انجمن ها و نشریات مذکور را ارائه نمودند.

در پایان مراسم از نمایندگان کانون ها، تشکل ها، انجمن ها و نشریات برتر دانشجویی با اهدای لوح هایی تقدیر شد.

کد خبر: 989793

وب گردی

وب گردی