تخصیص اعتبار، نیروی انسانی و اولویت برنامه ها بر اساس پیام های سامانه 1888

شهردار منطقه 13 در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 گفت:  وجود این سامانه سبب می شود مدیران به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند و در منطقه ما برنامه ها، جمع بندی، اعتبار و نیروی انسانی بر اساس پیام های این سامانه بررسی و تدوین می شود. 

به گزارش ایسکانیوز، رحمان زاده شهردار منطقه 13 با اشاره به این که بر اساس گزارش اعلامی از سوی سامانه 1888، کمیت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان در این منطقه افزایش پیدا کرده است گفت: طرح فوریتی در کلیه حوزه های شهری در این منطقه در حال اجراست و تمام مشکلات و معضلات شهروندان که از سوی شورایاری منطقه و سامانه 1888 به شهرداری منطقه ارجاع می شود در طول هفته احصاء و توسط شهردار ناحیه مربوطه بررسی و نشستی با معاونان حوزه های متولی برگزار می شود و پس از جمع آوری اطلاعات، در دستور کار قرار گرفته و مشکلات اعلامی از سوی شهروندان به صورت محله ایی برطرف می شود.
وی افزود: در این منطقه مواردی از قبیل: لایروبی جوی آب، طعمه گذاری برای موش و شستشوی معابر به صورت محله ایی صورت می گیرد و هر هفته نیز کلیه فعالیت های این منطقه به شهردار تهران گزارش می شود.
شهردار منطقه 13 گفت: درخصوص سد معبر اصناف و دستفروش ها نیز جلسه ایی با فرماندهی نیروی انتظامی تهران با حضور رئیس کلانتری ها، پلیس راهور و رئیس امنیت منطقه برگزار شده است و با پیگیری منطقه گلایه مندی شهروندان کاهش یافته و نتایج خوبی نیز تا این زمان بدست آمده است.
گفتنی است رحمان زاده در خصوص سامانه 1888 گفت: وجود این سامانه سبب می شود مدیران به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند و در منطقه ما برنامه ها، جمع بندی، اعتبار و نیروی انسانی بر اساس پیام های این سامانه بررسی و تدوین می شود.
بر اساس این گزارش در بیست و هفتمین جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888، شهردار منطقه 13 به درخواست 38 شهروند رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات شهروندان را صادر کردند.
گفتنی است موضوعات سد معبر، املاک و ترافیک در صدر درخواست های شهروندان این منطقه قرار داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 989812

وب گردی

وب گردی