دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین مؤسسات آموزشی ایران است

رئیس دوره ای آسایهل گفت: دانشگاه آزاد یک وسیله دفاعی خیلی مرموز دارد و آن هم دانشجوهایی است که در بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان  ادامه تحصیل می دهند.

سوچاتوی سوان سوات در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص حضورش در ایران گفت: همه چیز در ایران عالی است و خودم قبلا در ایران حضور نداشتم و اولین بار است که به کشور ایران سفر می کنم و در گذشته در مورد علم از این کشور مقالاتی را مرور کرده بودم؛ اما الان با چشمانم دیدم که همه می توانند در دانشگاه ها بسیار سریع پیشرفت کنند و از سطح پایین به سطح بالایی برسند.

وی افزود: فقط وسعت دانشگاه مهم نیست و موضوع تعهدی است که رئیس دانشگاه و معاونان به دانشجویان دارند و همین موضوع باعث می شود که یک موسسه خوب به وجود بیاید. به نظرم دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین موسسات آموزشی ایران است.

سوان سوات ادامه داد: افکار افراد مختلف در این کنفرانس با یکدیگر متفاوت است و هدفی که داریم این است که بدانیم رمز موفقیت دانشگاه های خارجی چه بوده است.هرساله با اهدافی که دنبال کرده ایم در این خصوص پیشرفت چشمگیری داشتیم. به طور کلی هرساله در این نشست دور هم جمع می شویم تا علممان را ارتقا دهیم و به سطح های بالاتری برسیم.

رئیس آسایهل با اشاره به پیشرفت هرساله کنفرانس آسایهل خاطرنشان کرد: خیلی تغییرات زیادی به وجود آمده است و ما همه دور هم جمع می شویم و تمام هدفمان ارتقا علم و توسعه در این راه است. آسایهل برنامه ای نیست که هرسال برگزار شود و باید در طول سال بیش از یک کنفرانس برگزار شود.

سوات عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، دانشگاهی نیست که خیلی قدیمی باشد؛ اما به دستاورد‌های بزرگی رسیده و از درجه خوبی میان دانشگاه ها از نظر تکنولوژی برخوردار است.

وی در خصوص امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد یک وسیله دفاعی خیلی مرموز دارد و آن هم دانشجوهایی است که در بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان ادامه تحصیل می دهند و حتی خودم با خیلی از دانشجویان صحبت کردم و پی بردم آنها به دنبال پیشرفت علمی بوده و این امید را دارند که در آینده، فرد موثری در جامعه شوند. این رمز موفقیت در تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989817

وب گردی

وب گردی