کولاک ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر

تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر جایگاه خوبی کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مسابقات مختلف لیگ برتر تیم های دانشگاه آزاد اسلامی با 16 تیم متشکل از بانوان و آقایان فعالیتشان را آغاز کرده و اکثر تیم ها در جایگاه مناسبی قرار دارند.

تیم ووشو بانوان و بسکتبال بانوان همچنان در صدر جدول قرارداد و بدمینتون بانوان هم قهرمان دور اول مسابقات شده اند؛ همچنین بانوان دوو میدانی هم طبق سنوات گذشته از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

در فصل جاری تیم های حاضر در مسابقات با کاهش بودجه مواجه شدند و با این حال تیم ها با انگیزه بالا در بازی ها شرکت کردند.

نکته جالب توجه اینجا است که مربیان پیش از شروع فصل در قراردادشان مقامی را که بدست می آورند را ذکر کرده اند و به همین خاطر است مسوولان تربیت بدنی باشگاه فرنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با خیال راحت روی این تیم ها سرمایه گذاری کرده است.

در بخش آقایان هم تیم دوچرخه سواری، کاراته، واترپلو در صدر جدول مسابقات قراردارند.

کاراته

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی هفته نخست مسابقات را با برتری مقابل حریفان خود پشت سرگذاشت و صدرجدول را به خود اختصاص داد.

در ادامه مسابقات شاگردان احمد صافی با کسب 49 امتیاز در جایگاه دوم ایستادند و تیم پاس با یک امتیاز بیشتر جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های اخیر جزو مدعیان قهرمانی بوده و از ملی پوشان و کادرفنی خوبی برخوردار است.

دوچرخه سواری

مرحله اول و دوم لیگ دوچرخه سواری به پایان با برتری دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید و این تیم در مجموع دو مرحله صدرنشین لیگ برتر است.

طبق هماهنگی های بعمل آمده مرحله آخر مسابقات لیگ برتر پیست در اهواز برگزار خواهد شد و بخشنامه این مسابقات پس از استعلام نهایی درخصوص وضعیت آب و هوای استان صادر می شود.

مرحله سوم مسابقات اوایل دی ماه سال جاری در اهواز برگزار می شود.

ووشو

تیم ووشو آقایان که با تاخیر تشکیل شد و از شرکت در هفته ابتدایی مسابقات محروم شد حالا با حضور در مسابقات توانسته نتایج خوبی کسب کند با کسب 9 امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

تیم ووشو دانشگاه آزاد اختلاف زیادی با تیم های صدر جدول ندارد و در ادامه مسابقات می تواند با شکست حریفان خود به جایگاه نخست برسد.

پاس ناجا با 15 امتیاز، در صدر جدول ردهبندی است وپارس جنوبی با 12 امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با 9 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم سوم جای دارند

تنیس روی میز

این تیم که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است در مسابقات لیگ برتر مجموع 7.5 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم قرارگرفته است. البته تیم دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تفاضل برد و باخت جایگاه سوم را از دست داده و تیم منتخب ترکیه با امتیاز 7.5 در جایگاه سوم ایستاده است.

شاگردان احدی در دور برگشت با کسب چند امتیاز می توانند جایگاه نخست را پس گرفته و در ادامه قهرمان مسابقات لیگ برتر شوند.

تکواندو

در ادامه مسابقات تکواندو با اتمام هفته ششم و هفتم دانشگاه آزاد اسلامی نتایج خوبی کسب کرد و در مجموع با 16 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد نیم فصل را پشت سرگذاشت.

شهرداری ورامین در حال حاضر با 21 امتیاز در صدر جدول ایستاده اند و شاگردان خلیفه در ادامه مسابقات باید از عنوان خود دفاع کرده و برای رسیدن به جایگاه بالا تر حریفان خود را شکست دهند.

واترپلو

تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی هرچند با بودجه کم تری نسبت به سال گذشته در لحظات آخر بسته شد اما این تیم توانست با شکست حریفان خود در مسابقات لیگ برتر صدر جدول را به خود اختصاص دهد. دور اول مسابقات با صدر نشینی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

شاگردان شهیدی پور در تلاش هستند تا در ادامه مسابقات با کسب امتیازات بیشتر از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و قهرمان لیگ برتر واترپلو شوند.

مرحله نخست بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی کشور از چهارشنبه (۱۴ آذر ۱۳۹۷) به مدت۳ روز با حضور ۸ تیم در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.در این مسابقات تیم باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تیم های رعد پدافند هوایی ارتش، نماینده اصفهان و نماینده زنجان مسابقه داد.

سنگنوردی

مسابقات سنگنوردی آقایان و بانوان هنوز آغاز نشده است.اما براساس اعلام مسسولان قرعه کشی این مسابقات در دی ماه برگزار می شود.

بانوان___________________________________________________________________________________________________________بانوان

دوومیدانی

تیم دوومیدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی 4 سال پی در پی قهرمان لیگ برتر شده است و امسال هم از عنوان خود در مسابقات دفاع کرد و شاگردان توکلی جام قهرمانی را بالای سر خود بردند.

راگبی

تیم راگبی بانوان زیر 18 سال دانشگاه آزاد اسلامی که برای نخستین بار به میدان رفت توانست عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وشوو

تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی با شکست حریفان خود در صدرجدول قراردارد و با جوانگرایی که در سال جدید انجام داده است از ملی پوشان جوان خود در ترکیب استفاده کرده است.

این تیم همچنین از 8 بازی 24 امتیاز بدست آورده و صدرنشین گروه دوم است.

تنیس روی میز

تیم تنیس روی میزبانوان در حال حاضر در رتبه دوم جدول قراردارد و با کسب 8 امتیاز از 4 بازی رتبه نخست را از دست داده است. البته تیم صدرنشین امتیازش با تیم دانشگاه آزاد اسلامی برابر است.

بسکتبال

دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان با 6 دیدار در دو گروه الف و ب در شهرهای مختلف پیگیری شد. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم گلستان جایگاه دوم گروه ب را به خود اختصاص داد.

نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال بانوان در دو گروه الف و ب با حضور 12 تیم برگزار شد و با قهرمانی دو تیم نامی نو اصفهان و هیرو تهران در این دو گروه به پایان رسید.

بدمینتون

تیم بدمینتون دانشگاه آزاد با شکست حریفان خود در مرحله نخست به قهرمانی رسید.این مسابقات در مجموع با 5 شرکت کننده برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با اقتدار قهرمان دور رفت شدند.

این تیم متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

اسکواش

زمان برگزاری مسابقات اسکواش بانوان هنوز مشخص نیست. اما چهارشنبه هفته جاری قرعه کشی مسابقات انجام مش ود و تیم های حاضر در لیگ برتر از برنامه بازی ها باخبر خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989818

وب گردی

وب گردی