برومند: سمینارهای امسال بر اساس چالش ها و یافتن راه های مشارکت برگزار می شوند

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: سمینارها را امسال بر اساس چالش ها و یافتن راه های مشارکت برقرار می کنیم، نمایشگاه فناوری در هفته آینده با مشارکت نمایشگاه ساخت داخل به طور همزمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، «آیین نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور » همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری ،حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مسئولان، صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

دکتر مسعود برومند در این مراسم گفت: امسال نوزدهمین سال هفته پژوهش با هدف توسعه فرهنگ پژوهش و فناوری در کشور آغاز می کنیم، با توجه به این اهداف برنامه هایی مد نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: سمینارها را امسال بر اساس چالش ها و یافتن راه های مشارکت برقرار می کنیم، نمایشگاه فناوری در هفته آینده با مشارکت نمایشگاه ساخت داخل به طور همزمان برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاه تقاضای فناوری را آغاز می کنیم که هفته آینده آغاز می شود. یکی از اهداف این هفته تقدیر از پژوهشگران تقدیر . امروز از میان 169 نفر ، 18 نفر برگزیده شده اند، بحث ارتباط پژوهشگران، جامعه و صنعت مد نظر قرار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش استانداران در حوزه فناوری، از سه نفر تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی اظهار داشت: با تمامی مشکلات دانشگاه ها، پژوهشگاه ها به ماموریت اصلی خود واقف اند و این ماموریت را در راستای حل مشکلات کشور انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989842

وب گردی

وب گردی