ویزیت و درمان رایگان 17 هزار بیمار گرفتار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد

رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی گفت: ویزیت و درمان رایگان 17 هزار بیمار گرفتار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد در مناطق محروم طی ۱۰ سال گذشته به همت پزشکان داوطلب انجام شده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکترعبدالجلیل کلانترهرمزی رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم و سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم در ارتباط با برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی گفت: این مراسم 25 آذرماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هر ساله مؤسسه ملی مرهم با همکاری نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی تهران از افرادی که در حوزه‌های مختلفی همچون پزشکی،‌ مهندسی،‌ اجتماعی،‌کشاورزی، شهری و ... کار خیر برجسته انجام داده و بدون هیچ چشم‌داشتی اقدام موثر اجتماعی انجام داده باشند تجلیل می‌کند.

کلانترهرمزی گفت: در مراسم امسال از 4 نفر در گروه مرهم، 4 نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و 4 نفر از خیرین حوزه سلامت و چندین نفر دیگر به علت فعالیت‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه تجلیل می‌شود.

رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم و سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم در ارتباط با فعالیت موسسه ملی مرهم گفت: ‌این مؤسسه یک مجموعه مردم‌نهاد بوده که 500 نفر عضو غیررسمی، 7 نفر هیأت مدیره و بیش از 40 نفر هیأت امنا دارد که طی 23 سفر به مناطق محروم از سال 87 تا امسال پزشکان خیر بیش از 17 هزار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد، ویزیت و درمان رایگان انجام داده‌اند.


وی گفت: 1700 تا 1800 مورد از این آمارها مربوط در مناطق محروم انجام شده و بقیه موارد نیز افراد به سایر نقاط کشور اعزام و برای آنها درمان رایگان صورت گرفته است که می‌توان گفت بیش از 4500 نفر طی 10 سال گذشته رایگان ویزیت و عمل شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989860

وب گردی

وب گردی