۱۱ کارگاه مهارت محور برای اشتغال دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای فعال شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات جهت ایجاد ۱۱ کارگاه معرفی شده توسط دانشگاه فنی وحرفه ای در شورای حمایت از کارگاه مهارت محور صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل ازصندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور حمایت از کارگاه‌های مهارت‌محور و تولیدی و پیش اشتغال دانشجویی در مرداد ماه سال جاری تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند به دانشجویان کمک کند، این است که تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان به سمت تسهیلات هدفمند سوق داده شود و بر این اساس مدیریت درآمد را جایگزین مدیریت هزینه‌ای کرده‌ایم.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: ما باید منابع مالی صندوق را به سمت نیازهای واقعی دانشجویان هدایت کنیم و مهارت‌محوری و تربیت پنجه‌های کارآمد، یکی از این نیازهای اصلی است دانشجویان فنی و حرفه‌ای در این شرایط حساس می‌توانند نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.
وی در ادامه گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای امضا کرده ایم به هر کارگاه صد میلیون تومان وام می‌دهیم که ۵۰ درصد آن در مرحله راه‌اندازی و ۵۰ درصد آن در مرحله‌ای که کارگروه نظارتی ما آن را تائید کنند پرداخت می‌شود و برنامه ما این است ۵۰ کارگاه را ایجاد و حمایت کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 989862

وب گردی

وب گردی