تفاهم نامه همکاری در راستای تجاری سازی محصولات فن بازار به امضا رسید

معاونت پژوهش‌ و‌ فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور تجاری‌سازی محصولات فن‌بازار با محوریت تجهیزات پزشکی چهار تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منعقد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تبریز، چهار تفاهم‌نامه همکاری به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور تجاری‌سازی محصولات نخستین فن‌بازار این دانشگاه با محوریت تجهیزات پزشکی با مرکز تحقیقات نانو واحد فناور دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منعقد شد.

سعیده ابراهیمی مدیر مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: در راستای بهره گیری از توانمندی‌های تحقیقاتی و فناوری و ایجاد زمینه همکاری مشترک در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تولید محصولات دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی پیام نجفی و مرکز تحقیقات نانو واحد فناور دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با چهار صندوق پژوهشی برای حمایت از طرح‌ها و محصولات فناورانه واحد تبریز به امضا رسید.

ابراهیمی به عنوان‌ این تفاهم‌نامه‌ها اشاره کرد و گفت: اتاق ایران و سوئد به نمایندگی فرهاد امان‌خانی، صندوق پژوهش و فناوری سلامت تهران به نمایندگی سیدکمال ابوالفضلی و بازار الکترونیک نگین آزاد به نمایندگی محسن ناصرالملکی و صندوق پژوهش و توسعه کارن طرف قرارداد دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها در سه نسخه و چهار ماده به امضای طرفین رسید، گفت: طرفین این تفاهم‌نامه‌ها همواره و از تاریخ امضا به مدت نامحدود، متعهد به حفظ و نگهداری و رعایت امانت‌داری در خصوص همه مستندات، گزارش‌ها و مدارک مبادله شده هستند.

انتهای پیام

کد خبر: 989868

وب گردی

وب گردی