اجرای ویژه برنامه کار داوطلبانه برای کودکان و نوجوانان معلول در قطب گردشگری شرق تهران

قطب گردشگری شرق تهران همزمان با هفته کار داوطلبانه  با اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان کودکان و نوجوانان معلول بود .

به گزارش ایسکانیوز، مناسبت گرامیداشت هفته کار داوطلبانه و در راستای شعار شهردار تهران "تهران شهری برای همه" ، ستاد گردشگری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ اقدام به برگزاری به اجرای ویژه برنامه ای برای کودکان معلول موسسه بهشت ابدی با حضور شهردار منطقه، معاونان و جمعی از مدیران در قطب گردشگری شرق تهران کرد.

این برنامه که با تلاش و کار داوطبانه اعضاء کانون گردشگری محلات در هفته کار داوطبانه با محوریت گردشگری و سرخه حصار، قطب گردشگری شرق تهران صورت گرفت، لحظات با نشاطی را برای فرشته های موسسه بهشت ابدی رقم زد.

پس از بازدید از موزه حیات وحش سرخه حصار کودکان و نوجوان معلول موسسه بهشت ابدی به اعضاء کانون گردشگری محلات پیوستند .

و پس از اجرای برنامه های شاد ، شهردار و معاونان منطقه در کنار این عزیزان ناهار را در فضای آزاد بوستان جنگلی سرخه حصار صرف کردند.

گفتنی است، شهردارمنطقه و جمعی از مدیران منطقه هفته گذشته بازدید از موسسه خیریه باغبانان بهشت ابدی داشته و ضمن بازدید از فعالیت و خدمات این موسسه خیریه بر توجه به این قشر خاص و آسیب پذیر تاکید کرده و آمادگی خود را برای حمایت از این مرکز در زمینه های مختلف و فراهم کردن فضایی مناسب برای توانمندسازی و تقویت خلاقیت آنان اعلام کردند .

در این راستا ستاد گردشگری منطقه برای هفته های آتی نیز برنامه های گردشگری دیگری از جمله زیارت شاه عبدالعظیم و تور برج میلاد تدارک دیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989886

وب گردی

وب گردی