اعلام حمایت مالی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از محصول دانش بنیان واحد کرج

در اولین جشنواره انرژی و مواد با رویکرد حل چالش‌ها در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، محصول دانش بنیان تجاری شده واحد کرج حمایت مالی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در این نمایشگاه که محصولات دانش بنیان تجاری سازی شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد با عناوین نانو ذرات مغناطیسی، گریپر میکروسکوپ، موتور و ژنراتور هومو پلار چند لایه ، کنتور هوشمند آبیاری گیاهان، پنل خورشیدی، قفل صوتی برای کامپیوتر، B.M.S و پا نی نی به نمایش گذاشته شد؛ ژنراتور هوموپلار حمایت مالی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را جهت طراحی و تولید ژنراتور هوموپلار در 3 فاز و در توان های مختلف به منظور کاربری نیروگاهی و پیشرانش الکترومغناطیسی کسب کرد.

محصولات ارائه شده واحد کرج توسط دکتر رنجبر معاون پژوهش و فناوری و دکتر ثمری مدیرکل توسعه و فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مدیران اداره کل کارآفرینی و تجاری سازی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بازدید قرار گرفتند .

همچنین مسئولین شرکت آب و فاضلاب منطقه 4 استان تهران نیز از این پروژه بازدید نموده و درخواست مذاکره جهت برطرف نمودن چالش های مربوط به آن شرکت را مطابق اولویت‌های خود مطرح کردند.

کد خبر: 989966

وب گردی

وب گردی