«بِگْما » در ایسکانیوز متولد شد+ فیلم

« بِگْما » برنامه گفت‌و‌گو محور ایسکانیوز که در فرهنگ فارسی نیز به معنی «مظفر و پیروز» است، با هدف بررسی موضوعات روز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و دانشگاهی کشور از این هفته در فضای مجازی پخش می ‌شود.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای ایسکانیوز، « بِگْما » برنامه گفت‌و‌گو محور ایسکانیوز که در فرهنگ فارسی نیز به معنی «مظفر و پیروز» است، با هدف بررسی موضوعات روز سیاسی، اجتماعی،فرهنگی،علمی و دانشگاهی کشور متولد و هر هفته میهمان فضای مجازی خواهد بود.


در « بِگْما » که در قالب گفت‌و‌گو با اجرای علی سرمستی به صورت هفتگی سه‌شنبه‌ها منتشر می‌شود، به سراغ چهره‌های شاخص سیاسی، فرهنگی، دانشگاهی و... کشور می رویم تا صریح و بی پرده با آن‌ها درباره موضوعات روز کشور به گفت‌و‌گو بنشینیم.

این برنامه با هدف انعکاس نظرات میهمانان خود در حوزه‌های مختلف و تقویت حوزه عقلانیت و پرهیز از رویکردهای احساسی تهیه و پخش می شود؛ باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و خبرگزاری ایسکانیوز مسئولیت محتوای آن را به میهمانان و قضاوت را به مخاطبین سپرده است.



اولین قسمت از برنامه «بگْما» با حضور «سیدمصطفی هاشمی‌طبا» یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96 ، وزیر اسبق صنایع و رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، فردا سه‌شنبه 27 آذرماه 97 در آدرس‌های زیر منتشر خواهد شد:

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز): iscanews.ir / کانال تلگرامی @iscanews

سرویس اشتراک ویدئو آپارات: www.aparat.com/BEGMA

هاشمی‌طبا در « بِگْما » از عدم پاسخگویی روحانی و جهانگیری به تماس‌ها و نامه های او تا خیانتکار خواندن کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، صحبت می‌کند. در ادامه تیزر این گفت‌و‌گو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 990011

وب گردی

وب گردی