واحدهای دانشگاهی استان گیلان روی درآمدزایی غیرشهریه‌ای، تمرکز کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: روسا و مدیران واحدها و مراکز دانشگاهی آزاد اسلامی این استان، بر روی درآمدزایی غیرشهریه ای، برنامه ریزی مناسب داشته و تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابراهیم چیرانی در نشست مشترک با دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و حسین غلام نیا شهردار فومن اظهار داشت: واحدها و مراکز دانشگاهی آزاد اسلامی استان گیلان باید با شناسایی درست مزیت ها و توانمندی های خود و انجام پژوهش های کاربردی و عملیاتی، فضای مناسبی را برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای فراهم کنند.

وی با گرامیداشت هفته پژوهش، ادامه داد: جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان از مهم‌ترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: درآمدهای غیر شهریه‌ای را از طریق ارائه طرح‌های تحقیقاتی برون‌دانشگاهی که نیاز سایر نهادها از جمله شهرداری‌ها است و به تولید محصولات فناورانه مرکز رشد دانشگاه منتهی می‌شود، دنبال می‌کنیم.

سید سجاد گشتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت هم در این نشست گفت: این واحد دانشگاهی با دارا بودن آزمایشگاه مجهز بتن و کارگاه‌های مناسب که امکانات ارزشمندی دارند، می تواند در زمینه درآمدزایی غیرشهریه ای موثر عمل کند.

گفتنی است، در ادامه این نشست هر یک از اعضا نظرات تخصصی، کاربردی و عملیاتی خود در راستای همکاری های دوجانبه میان دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری با توجه به تقویت ظرفیت های موجود در منطقه را ارائه دادند و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 990019

وب گردی

وب گردی