همکاری بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب

معاونت پژوهش و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب  و هیأت همراه درگرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در محل دفتر ریاست واحد  دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از میاندوآب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این نشست ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب با توجه به گستردگی فعالیتش هنوز ناشناخته باقی مانده و وظیفه اصلی و خطیر نخبگان و استادان دانشگاه این است که در حوزه پژوهش و فناوری با ابداعات و ابتکارات خود شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را یاری کنند.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: دانشگاه به عنوان مولد و قوه محرکه در عرصه پژوهش و فناوری با استفاده از تجربیات و ایده ها ی نو می تواند در حوزه صنعت، کشاورزی و عمران تحول آفرین شود و چرخه اقتصاد را به حرکت در آورد.

وی اشاره کرد: بهینه سازی مصرف سوخت در بحث کشاورزی، صنعت، تولید انرژی و مسکن از مهمترین برنامه های دولت در جلوگیری از هدر رفت این انرژی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب می تواند با استفاده از ظرفیت ها و نخبگان علمی و فناوری این مجموعه را یاری کند.

رئیس واحد اظهار کرد: دانشگاه با رویکردهای جدید در حوزه پژوهش و فناوری با ایجاد شرکت های دانش بنیان می تواند در خدمت تولید ملی باشد و اشتراک گذاری دانش و تجربیات را از مهمترین هدف های این دیدار برشمرد.

معاون پژوهش و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب با اشاره به نقش دانشگاه در ایجاد شرکت های دانش بنیان در فرآیند تولیدگفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها توانسته در کنار مأموریت های آموزشی و پژوهشی در عرصه نوآوری و توسعه تکنولوژی پیشتازتر عمل کند. وی اشاره کرد:موضوعات بهینه سازی مصرف سوخت خانگی، کشاورزی و صنعتی با طراحی و تولید سخت افزارهای مورد نیاز صنعت نفت ، تهیه نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی از جمله مواردی است که می تواند به راحتی توسط دانشگاه آزاد اسلامی به نتیجه مطلوب برسد.

مجید ابراهیم زاده در ادامه افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب در اجرای پروژه های خود از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و پروژه های دفاعیه دانشجویان و نیز از بازدید استادان ودانشجویان واحد از پروژه ها و قسمت های مختلف این شرکت استقبال می کند.

معاون پژوهش و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی میاندوآب با اهدای لوح از تلاش ها و همکاری های دکتر رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در هفته پژوهش تجلیل کرد.

کد خبر: 990020

وب گردی

وب گردی