استفاده از دستگاه شبیه‌ساز پرواز سسنا در هفته پژوهش با تخفیف ویژه

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی در هفته پژوهش، استفاده از دستگاه شبیه ساز پرواز سسنا را با تخفیف ویژه ارائه می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در هفته پژوهش، تخفیفات ویژه ای را به مدارس متقاضی استفاده از دستگاه شبیه‌ساز پرواز سسنا ارائه می کند.

در هفته پژوهش، تمامی پروازهای شبیه ساز با 20% تخفیف ارایه می شود. شبیه‌ساز پرواز سسنا در محل باغ کتاب تهران مستقر است.
شبیه ساز پرواز وسیله بسیار پیشرفته ای است که با ایجاد شرایط محیطی مناسبی از نظر تصویر، حرکت و امکانات داخل کابین هواپیما، فرصت بسیار ویژه ای را برای آموزش و افزایش مهارت های خلبانان فراهم می کند. در کابین یک شبیه ساز از همان کلید ها، نمایشگرها، چراغ ها و اهرم های واقعی هواپیما استفاده می شود.

لذا کابین کاملا شبیه هواپیما بوده و کلیه تجهیزات یا واقعی هستند و یا به نحوی شبیه سازی شده اند که در کارایی و عملکرد هیچ تفاوتی با سیستم های اصلی هواپیما ندارند. تنها تفاوت پرواز با شبیه ساز که در نوع پیشرفته آنها چندان هم محسوس نیست این است که تصویر مقابل خلبان مجازی بوده و در برخی از آنها شتاب های وارد بر هواپیما به وسیله یک سیستم حرکتی شبیه سازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990053

وب گردی

وب گردی