جاسوسان اسرائیلی به طور مرتب به ایران رفت و آمد دارند

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی پس از داستان‌پردازی‌های قبلی‌خود درباره عملیات مخفیانه موساد در تهران، این‌بار مدعی رفت‌و‌آمد جاسوسان اسرائیلی به ایران برای نظارت‌بر برنامه هسته‌ای کشورمان شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در جمع گروهی از دیپلمات‌ها مدعی شد عوامل اطلاعاتی اسرائیل همچنان در ایران فعالیت دارند و برای مقابله با برنامه هسته‌ای تهران "هر چند وقت یکبار" وارد این کشور می‌شوند!

وی در این سخنرانی که در ساختمان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برگزار شد، بدون آنکه به جزئیات بیشتری در این باره اشاره کند، تصریح کرد: «ما در سراسر جهان در حال نبرد با برنامه هسته‌ای ایران هستیم و برای نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای این کشور به طور مرتب به آنجا می‌رویم.»

ادعای جدید نتانیاهو در ادامه‌ی ادعاهای قبلی او درباره اجرای عملیات‌های اطلاعاتی در داخل ایران صورت می‌گیرد. وی اردیبهشت‌ماه گذشته نیز اندکی پیش از خروج آمریکا از برجام با اجرای یک شوی تلویزیونی، مدعی عملیات مخفیانه موساد در تهران به سبک فیلم‌های جیمز باندی شد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این نمایش تلویزیونی در ادعایی که از سوی هیچ مرجع بین‌المللی تایید نشد، گفت ایران در سال ۲۰۱۷ فایل‌های مربوط به برنامه تسلیحات هسته‌ای خود را به مکانی فوق سری در منطقه شورآباد در جنوب تهران منتقل کرده و سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل توانسته‌اند ۵۵ هزار پرونده را درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به دست آورند.

نتانیاهو همچنین پنجم مهرماه نیز با اجرای یک نمایش مضحک دیگر در مجمع عمومی سازمان ملل، ادعا کرد ایران یک انبار هسته‌ای سِری در تورقوزآباد دارد که آن را از دید جهانیان مخفی نگه داشته است؛ ادعایی که خیلی زود با موجی از تمسخرها در داخل و خارج از ایران روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 990073

وب گردی

وب گردی