حناچی: از پژوهش‌های کاربردی در حوزه شهری حمایت می کنیم

شهردار تهران گفت: شهرداری تهران از پایان نامه ها و پژوهش هایی که در حوزه شهری و رفع مشکلات آن تدوین شده باشد،‌ قطعا حمایت می‌کند.

پرویز حناچی شهردار تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در هفته پژوهش و فناوری در زمینه پژوهش‌ها و پایان‌نامه های دانشجویان اظهار داشت: خوشبختانه امروزه پژوهش های خوبی در حوزه های مختلف در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

وی در زمینه حمایت شهرداری از پژوهش های دانشجویان حوزه شهری بیان کرد: شهرداری تهران از پایان نامه ها و پژوهش‌هایی که در حوزه شهری و رفع مشکلات آن تدوین شده باشد،‌ قطعا حمایت می کند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند ما از پژوهش هایی حمایت می کنیم که در حوزه شهری کاربردی باشند و بتوانند با مشکلاتی که شهرداری با آن مواجه است، بپردازند.

گفتنی است چندی پیش رئیس شورای شهر تهران حمایت عملی از پژوهشگران، کاربردی کردن پژوهش‌ها و توجه به نتایج پژوهش در تصمیم‌گیری 3 نیاز جدی مدیریت شهری دانست و اعلام کرد که باید به صورت توأمان و نه جزیره‌ای در مدیریت شهری به آن توجه کرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های دراز مدت و راهبردی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در پژوهش باید به آن توجه کرد، بیان کرد: در روز‌های اخیر با ارسال نسخه ویرایش شده برنامه سوم توسعه تهران کمیسیون‌های تخصصی شورا باید با رویکردی علمی و پژوهشی و نه سیاسی این برنامه را بررسی و در سطح یک برنامه قابل اجرا تصویب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990126

وب گردی

وب گردی