حمایت از 87 پروژه علمی و تحقیقاتی

کمیته تخصصی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین جلسه خود حمایت از 87 طرح پژوهشی از حوزه‌های مختلف علمی را تصویب کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، حمایت از طرح های تحقیقاتی پژوهشگران در سراسر کشور یکی از اقداماتی است که توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی انجام می شود. هر ماه کمیته تخصصی صندوق طرح های تایید شده توسط کارگروه های مختلف را ارزیابی و در نهایت طرح های تصویب شده برای حمایت را مشخص می کند.

در آخرین جلسه این کارگروه 87 طرح پژوهشی تصویب شد که شامل 7 طرح پزشکی و دامپزشکی، 10 طرح پسا دکتری، 6 طرح پژوهشی تفاهم نامه ای، 12 طرح پسادکتری تفاهم نامه ای، 2 طرح رساله دکتری، 4 طرح از کارگروه سلامت، 3 طرح از کارگروه علوم انسانی، مطالعات و نوآوری، 10 طرح از کارگروه علوم پایه، 14 طرح از کارگروه فنی و مهندسی، 10 طرح کشاورزی، 2 طرح از حوزه معارف و 7 طرح میان گروهی را شامل می شود.

بر اساس این گزارش، 38 درصد این طرح ها متعلق به پژوهشگران تهرانی و 51 درصد سایر استان هاست. مسیر حرکت حمایت ها با نگاه عدالت گستری است تا پژوهشگران در سر تاسر کشور بتوانند از امکانات بهره مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990133

وب گردی

وب گردی