برنامه علمی و نظام موضوعات واحد ورامین-پیشوا در سامانه پایش آزاد ثبت شد

برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا در سه چالش بسته بندی نامناسب، انبارداری نامناسب و فرایند نامناسب مواد غذایی تدوین و بر روی سامانه پایش آزاد قرارگرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر حامد زارعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک، گفت: برنامه علمی این واحد دانشگاهی در سه چالش بسته بندی نامناسب، انبارداری نامناسب و فرایند نامناسب مواد غذایی با 16 راهبرد، 16 منظومه علمی، 17 رهیافت، 79 برنامه پژوهشی و 567 زمینه پژوهشی تدوین و بر روی سامانه پایش آزاد قرارگرفت.

وی در خصوص تدوین نظام موضوعات واحد ورامین ـ پیشوا و ثبت آن در سامانه پایش، خاطرنشان کرد: در این راستا مأموریت این واحد دانشگاهی در خصوص غذا و امنیت غذایی مشخص و با برنامه ریزی های صورت گرفته همگام با یک مطالعه جامع و مدون بسیاری از مشکلات موجود در بخش غذا و امنیت غذایی شناسایی، احصاء و با اولویت بندی چالش های مختلف، چالش ضایعات محصولات کشاورزی انتخاب شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا افزود: تأمین امنیت غذایی به معنی دسترسی به غذای کافی، مطلوب و سالم ازمحورهای اصلی توسعه، سلامت جامعه و توسعه زیر ساختهای نسل های آینده کشور است.

زارعی ادامه داد: اهداف غائی، اهداف عینی، راهبردها و منظومه ها متناسب با هر رهیافت دانشگاهی تدوین و ابرموضوعات مرتبط با هر رهیافت با محوریت کاهش ضایعات کشاورزی و غذایی توسط دبیرخانه برنامه علمی، اعضای هیأت علمی و متخصصان فن تعریف و بر روی سامانه پایش آزاد راه اندازی و ثبت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990145

وب گردی

وب گردی