دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب با رئیس واحد

      رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  میاندوآب  و هیأت همراه  با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این نشست با اشاره به جانفشانی های شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا مظهر عزت و اقتدارکشور در عرصه بین امللی است و خون مطهر شهیدان و ایثارگری های رزمندگان و جانبازان عزیز از انقلاب اسلامی دژی مستحکم در برابر استکبار جهانی ساخت.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: صبر و شکیبای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، درس شهامت و از خودگذشتگی را به ما آموخت و وظیفه ما دانشگاهیان در ساحه دانشگاه خدمت رسانی و تلاش در رفع مشکلات فرزندان این عزیزان می باشد و خدمت به دانشجویان فرزند شاهد از والاترین عبادت ها است.

رئیس واحد اشاره کرد : شهدا و جانبازان نماد عزت و مقاومت در برابر استکبار جهانی است و دانشگاهیان باید پرچمدار کاروان ایثار و شهامت در برابر دشمنان و مدافع انقلاب و نظام در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب با تبریک هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از رئیس واحد در تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بار سنگین خدمت رسانی به دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر را از دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران برداشته است و دانشگاه به عنوان سنگر علم و دانش توانسته سنگر شهدا را در عرصه جهاد فرهنگی تدافعی تر کند.

عیسی گل حسنی در ادامه افزود: بیشترین دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل هستند که نشان از ولایی بودن مدیران دانشگاه و قدرشناسی مجموعه دانشگاهی از ایثارگری های این عزیزان است.

برگزاری همایش برای دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر، اعطای تخفیف شهریه، برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی، برگزاری کارگاه آشنایی با قوانین آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرکشی از خانواده دانشجویان معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اولویت های کاری این واحد دانشگاهی و بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 990153

وب گردی

وب گردی