هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی دارای بالاترین امتیاز بازآموزی است که به همراه نمایشگاه جانبی، 4 و 5 اردیبهشت‌ماه 98 در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

این رویداد که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار خواهد شد از 4 محور اصلی علوم پایه؛ کشاورزی و منابع طبیعی؛ داروسازی، پزشکی و دامپزشکی؛ صنعت و اقتصاد برخوردار است.

در محور علوم پایه به موضوعاتی چون گیاه‌شناسی، فیتوشیمی، بیوشیمی، ژنتیک، اثرات بیولوژیک و بیوتکنولوژی پرداخته می‌شود. محور کشاورزی و منابع طبیعی شامل موضوعات اکولوژی، فیزیولوژی گیاهی، اهلی کردن و اصلاح، بیوتکنولوژی، کشت و زراعت، فرآوری اولیه پس از برداشت، مکانیزاسیون و تکنولوژی بذر است.

داروسازی، پزشکی و دامپزشکی محور بعدی این رویداد است که طب سنتی، اثرات فارماکولوژیک، اثرات بالینی، فرمولاسیون و کنترل را شامل می‌شود. همچنین موضوعات بازرگانی گیاهان دارویی و فرآورده‌های آنها، تولید فرآورده‌های گیاهان دارویی، نوآوری در تولید محصولات کاربردی، نظام کیفی و تولید محصولات باکیفیت، انتقال فناوری و تولید محصولات گیاهی موضوعاتی است که در محور صنعت و اقتصاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهلت ارسال مقالات به هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی 15 بهمن ماه 97 است. دبیرخانه این رویداد که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار می‌شود در تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990173

وب گردی

وب گردی