دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامعه المصطفی تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه‌ای کلی با دانشگاه جامعه المصطفی امضا کرد، قرار بر این است تا کمیته هایی در زمینه بررسی های بیشتر تشکیل شود و پس از نظر کارشناسان تفاهم نامه نهایی امضا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه برخی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، برای امضای قرارداد همکاری با دانشگاه جامعه المصطفی در این دانشگاه حضور پیدا کردند.

در این نشست دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رنجبر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر اسکندری رئیس سازمان چاپ،‌ انتشارات و امور رسانه‌ها، دکتر خیری رئیس پژوهشگاه علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عباسی رئیس دانشگاه جامعه المصطفی حضور داشتند.

نظام نامه همکاری آموزشی پژوهشی و فرهنگی میان جامعه المصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی با سخنرانی دکتر طهرانچی آغاز شد. در ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست سخنرانی کرد و در زمینه فعالیت دانشگاه آزاد و دانشگاه جامعه المصطفی توضیحاتی را ارائه داد، بنا بر آن شد تا پس از امضای قرارداد همکاری در هر بخش از فعالیت ها، کمیته هایی تشکیل خواهد شد تا اشراف بیشتری در زمینه همکاری گسترده فراهم شود.

دکتر طهرانچی در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه ای کلی با دانشگاه جامعه المصطفی امضا می کند؛ اما برای هر بخش باید فعالیت گروه یا کمیته کاری جدایی مد نظر قرار گرفته شود، همچنین در زمینه مدارس بین الملل و هر بخش دیگر نیازمند کمیته مجزا هستیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک ریال بودجه دولتی دریافت نمی کند و تمام هزینه ها از بخش شهریه و دیگر فعالیت هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد،‌ تامین می شود.

در پایان نشست دکتر طهرانچی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عباسی به نمایندگی از دانشگاه جامعة المصطفی به یکدیگر لوح اهدا کردند. قرار بر این است تا کمیته هایی در زمینه بررسی های بیشتر تشکیل شود و پس از نظر کارشناسان تفاهم نامه نهایی امضا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990225

وب گردی

وب گردی