بازدید دانش‌آموزان از امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد واحد شاهرود

دانشگاه آزاد شاهرود در سال 97 در همکاری با دبیرستان های سطح شهرستان چندین برنامه بازدید را جهت آموزش و آشنایی دانش آموزان ترتیب داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهرود، با هماهنگی انجام شده با دبیرستان پسرانه دوره اول بهارستان 45 نفر از دانش آموزان این دبیرستان از ساعت 9:30 تا 11:30 از امکانات آزمایشگاهی، آموزشی، ورزشی و هنرستان تخصصی ورزش سما در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بازدید داشتند.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه در ابتدای بازدید از امکانات ورزشی دانشگاه ضمن تبریک به دانش آموزان به مناسبت هفته پژوهش گفت: این دانشگاه دارای ساختمان تربیت بدنی مجهز اعم از زمین چمن، سالن فوتسال، سالن کشتی، سالن بدنسازی، سالن والیبال، سالن بسکتبال و سالن تنیس با تجهیزات کامل می باشد که دانش آموزان با ورود به دانشگاه و ثبت نام در رشته های ورزشی می توانند در رشته های علوم فیزیولوژیکی ورزشی، آناتومی ورزشی، مربی گری، بدنسازی ورزشی و... تحصیل کنند.

در ادامه دانش آموزان از تنها هنرستان تخصصی ورزش شاهرود که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مستقر است بازدید کردند.

مدیر هنرستان فنی حرفه ای تخصصی ورزش سما گفت: هنرستان تخصصی تربیت بدنی از امکانات فراوان مثل برنامه خوب درسی، معلمهای با تجربه و فرهیخته، شهریه مناسب، فضای استاندارد آموزشی، سالن های استاندارد ورزشی و زمین چمن بهره مند است که از ملاک های مهم والدین برای انتخاب یک مدرسه خوب است و دانش آموزان می توانند با ورود به این هنرستان عرصه علم و ورزش را همزمان تجربه کنند.

در پایان برنامه دانش‌آموزان بازدیدی از آزمایشگاه بتن و شیمی داشتند و ضمن انجام آزمایشهای مختصر و مفید توسط کارشناسان و اساتید با امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آشنا شدند.

کد خبر: 990301

وب گردی

وب گردی