آیین نکوداشت بهرام شاه محمدلو برگزار می شود

بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی پنجشنبه، 29 آذر ماه، با برگزاری مراسم نکوداشت بهرام شاه محمدلو در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره قصه گویی به نقل از محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و رئیس بیست و یکمین جشنواره قصه گویی، روز پنجشنبه ساعت17:20 ، جشنواره بیست و یکم با حضور احترام برومند، مهتاب کرامتی، رسول صدرعاملی، لیلی رشیدی، شرمین نادری، منصور ضابطیان، بهرام شاه محمدلو، فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران و چهره های شاخص هنری و فرهنگی،‌ بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی به کار خود خاتمه می دهد.

وی افزود: به پاس زحمات یه عمر فعالیت هنری بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی)، در این دوره از جشنواره تصمیم گرفتیم تا نکوداشتی برای این هنرمند پیشکسوت همزمان با برپایی مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره قصه گویی داشته باشیم.

در این دوره از جشنواره ،52 قصه گوی بخش های ملی و بین الملل از شهرهای مختلف ایران و 7 کشور استرالیا،‌فرانسه، لبنان،‌کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه با یکدیگر رقابت کردند و روز اختتامیه از قصه گویان برتر تقدیر می شود.

همچنین کارناوال عروسکی هفت قصه: خانه مادر بزرگه، کدو قلقله زن، قصه های شاهنامه، پینوکیو، شنل قرمزی،بابا لنگ دراز و کارگاه گجت قبل از شروع مراسم اختتامیه به اجرای برنامه می پردازند.

بیست و یکمین جشنواره قصه گویی به دبیری سروش صحت، از 26 تا 29 آذرماه،‌1397 در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاست.

کد خبر: 990350

وب گردی

وب گردی