شهدا به ما توصیه کردند از انقلاب و ولایت فقیه پشتیبانی کنیم

مادر شهید عباس بابایی ، اظهار داشت: شهدا از جان خود گذشتند تا مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند شاید از خود گذشتن کار هر کسی نباشد ولی شهدا با اخلاص و ایمان راهی جبهه‌ها شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مادر شهید عباس بابایی در دوازدهمین یادواره شهدای دانشجو گفت فرزندان ما شهادت را قبول کردند تا هیچ دشمنی چشم طمع به ایران اسلامی ندوزد، اظهار داشت: شهدا از جان خود گذشتند تا مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند شاید از خود گذشتن کار هر کسی نباشد ولی شهدا با اخلاص و ایمان راهی جبهه‌ها شدند.
وی افزود: وقتی پسرم عباس را به اهر آوردند و من را به شناسایی پیکر او دعوت کردند به دلیل اینکه پیکر شهیدم سوخته بود نتوانستم شناسایی‌اش کنم اما نشانه‌هایی هنوز وجود داشت که او را شناختم.
این مادر شهید در ادامه می‌گوید: هنوز فراموش نکرده‌ایم پسران ما با چه هدفی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به جبهه‌ها رفتند ولی توصیه‌ها شهدا به من و شما این بود که از انقلاب و ولایت‌فقیه حمایت و پشتیبانی کنیم.
وی با تأکید بر اینکه برخی از کسانی به مسئولیت رسیده‌اند سعی می‌کنند تا انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان ضعیف و تسلیم‌پذیر نشان دهند، گفت: پسرم را در راه انقلاب و ولایت‌فقیه دادم و تا روزی که زنده‌ام از انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه دفاع می‌کنم.
مادر شهید عباس بابایی خاطرنشان کرد: برخی‌ها علاقه زیادی دارند تا انقلاب اسلامی تسلیم دشمنان شود و سخن من به این مسئولان این است که با تفکر غلط هم به توصیه امام راحل که فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد و هم به خون شهدا خیانت کرده‌اید.
در پایان دوازدهمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از خانواده‌های شهدای دانشجو جعفر زارع حصاری، رضا شکرنژاد، محمدتقی آل محمد، عباس اصلانی، رحمان قفلگری، ابوالفضل اسدی، عباس بابایی، محمدابراهیم پورعلی و عباس احمدی اصل تجلیل شد.
انتهای پیام/
کد خبر: 990357

وب گردی

وب گردی