اولین دوره‌ی آموزشی بین‌المللی مدیریت زخم برگزار شد

اولین دوره بین‌المللی مدیریت زخم تحت نظارت ICW آلمان و با مدرک بین‌المللی به همت پژوهشکده زخم و ترمیم بافت یارا در جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این دوره از تاریخ 19 تا 27 آذرماه با حضور اساتید جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و ICW آلمان و بهره‌مندی 16 نفر از متخصصان و پزشکان این حوزه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان پس از اخذ حدنصاب آزمون تئوری، مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود و پس از گذراندن موفق دوره‌ها و اخذ نمرات لازم در آزمون‌های تئوری و عملی، مدرک بین‌المللی مدیریت زخم را از ICW آلمان اخذ خواهند کرد.

هم‌چنین آزمون تئوری این دوره در 26 بهمن‌ماه سال جاری با حضور نماینده‌ی ICW به‌صورت کتبی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و در ادامه شرکت‌کنندگان لازم است با توجه به استاندارهای ICW، یک بیمار را به مدت 3 ماه تحت مراقبت قرار داده و گزارش درمان را به ICW ارسال کنند.

گفتنی است، پژوهشکده یارا به‌صورت رسمی نماینده‌ی ICW آلمان است که این موسسه زیرمجموعه‌ی انجمن زخم اروپا می‌باشد و در ایران فعالیت می‌کند و مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه زخم و ترمیم بافت را دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 990368

وب گردی

وب گردی