آغاز  رزمایش زمستانی نیروهای امدادی و خدماتی تهران بزرگ

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بیش از ۱۰ هزار وسیله‌‌نقلیه و ۳۰ هزار نیرو با امکانات ویژه در مجموعه پلیس، شهرداری، اورژانس، امداد و نجات و سازمان راهداری در استان تهران و شهر تهران آماده خدمت‌رسانی در این طرح هستند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مشارکت ارگان های مرتبط شهری از جمله فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران، تاکسیرانی و... در بوستان ولایت برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت با اعلام اینکه برای نخستین بار در تهران بزرگ رزمایش مشترک با موضوع طرح زمستانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این رزمایش تمامی سازمانهای دخیل در امر خدمات‌رسانی در زمستان حضور دارند.

آغاز طرح زمستانی با ۱۰ هزار وسیله نقلیه و حضور ۳۰ هزار نیرو با امکانات ویژه در پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه نیروهای یگان امداد پلیس در سال گذشته خدمات ویژه‌ای برای در راه‌ماندگان انجام دادند، گفت: سال گذشته شهرداری تهران نیز خدمات ویژه‌ای را ارائه کرد.

سردار مهماندار تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار وسیله‌‌نقلیه و ۳۰ هزار نیرو با امکانات ویژه در مجموعه پلیس، شهرداری، اورژانس، امداد و نجات و سازمان راهداری در استان تهران و شهر تهران آماده خدمت‌رسانی در این طرح هستند.

وی گفت: از طرفی با کمک تمامی ارگانها آماده می‌شویم ترافیک متفاوت تهران را در اسفند مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 990371

وب گردی

وب گردی