حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از حل مشکل قطع بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد و گفت: هر دستگاهی موظف به اختصاص اعتبار بیمه تکمیلی شاغلان خود شد.

به گزارش ایسکانیوز،حسن نوروزی درباره قطع بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران حل و مقرر شد هر دستگاهی برای بیمه تکمیلی ایثارگران خود اعتباری را به منظور برقراری مجدد بیمه شاغلان خود اختصاص دهد.

وی گفت: پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد.

هر دستگاهی موظف به اختصاص اعتبار بیمه تکمیلی شاغلان خود شد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر وزارتخانه به تناسب شاغلانش، خود اقدام خواهد کرد، افزود: پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد.

وی ادامه داد: پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران بر اساس قانون خدمات جامع ایثارگران به عهده‌ دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها است و از این پس نیز قانون باید به درستی توسط دستگاه‌ها در خصوص ایثارگران اجرایی شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به خانه ملت گفت: با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه ایثارگران این بیمه برقرار خواهد شد و شرایط پوشش این بیمه در وزارتخانه‌‎ها و دستگاه‌ها مانند بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 990419

وب گردی

وب گردی