حفظ سلامت و امنیت دانش‌آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ سلامت، تندرستی و امنیت دانش‌آموزان مهم‌ترین خط قرمز آموزش و پرورش است و باید همه آن را رعایت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه رسیدگی به تخلفات اداری که با موضوع بررسی حادثه آتش‌سوزی مدرسه غیردولتی اسوه حسنه زاهدان اظهار کرد: حفظ سلامت، تندرستی و امنیت دانش‌آموزان مهم‌ترین خط قرمز آموزش و پرورش است و باید همه آن را رعایت کنند.

وی ادامه داد: ما نباید فراموش کنیم که وظیفه اداره آموزش و پرورش نظارت بر تمام دستگاه‌های زیرمجموعه خودش است و باید این حادثه و موضوع را به طور جدی پیگیری کنیم زیرا مهم‌ترین وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت حفاظت از روح، ذهن و جسم دانش‌آموزان است.

بطحایی افزود: نباید بگذاریم چنین اتفاقاتی بیفتد اما باید خیلی سریع و بدون ملاحظات و طبق قانون برخورد کنیم و به هیچ عنوان طبق احساسات کاری را پیش نبریم.

وی تأکید کرد: من از همه مشکلات موجود آگاه و آنها را قبول دارم اما نباید این مشکلات به گونه‌ای شود که ما هیچ کاری انجام ندهیم چرا که مهم‌ترین وظیفه ما در هر شرایطی مراقبت از بچه‌های مردم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: من از همه همکاران می‌خواهم با تمام فشارهای کاری زیادی که دارند این موضوع بسیار مهم را پیگیری کنند و نگذارند در کنار همه زحمات آنها یک کوتاهی و قصور باعث بروز یک اتفاق ناگوار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990446

وب گردی

وب گردی