پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۴۴ هزار و ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد

 مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: کمک هزینه ازدواج دختران و پسران تحت پوشش کمیته امداد، از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به ۴۴ هزار و ۴۰۰ نفر اختصاص یافته است.

به گزارش ایسکانیوز مجتبی احمدلو درباره کمک هزینه جهزیه و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت : کمیته امداد همیشه بودجه‌ای را برای دختران و پسران در شرف ازدواج ، در نظر می‌گیرد.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد در ادامه افزود: کمک هزینه ازدواج دختران و پسران تحت پوشش کمیته امداد، از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به ۴۴ هزار و ۴۰۰ نفر اختصاص یافته است که از این تعداد دختران بیشترین میزان دریافت کنندگان بوده اند و البته پسران و زنانی که مجددا هم ازدواج کرده اند، شامل این تعداد می‌شوند.

وی درباره اعطای وام و تسهیلات به افرادی که نیازمند کمک هستند؛ اما تحت پوشش کمیته امداد نیستند، گفت: کمیته امداد به افرادی که تحت پوشش نیستند به صورت وام قرض الحسنه و یا بلاعوض تسهیلاتی تحت عنوان وام کارگشایی اعطا می‌کند.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: اعتبارات اعطایی محدود و در حد اعتبارات است و به این افراد به عنوان اقشار آسیب پذیر کمک می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990448

وب گردی

وب گردی