نشریه سایار دانشگاه آزاد واحد ارومیه افتخار‌آفرین شد

نشریه دانشجویی سایار واحد ارومیه توانست در دو جشنواره سراسری و منطقه ای نشریات دانشجویی افتخار‌آفرین شود.

مدیر مسئول نشریه سایار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسکانیوز در اردبیل اظهار کرد: در سومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که آذرماه سال جاری در واحد شهرکرد برگزار شد، نشریه سایار توانست در بخش آثار برتر، به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شود.

بهنام شوقی افزود: همچنین در دومین جشنواره نشریات شمال‌غرب کشور که با حضور تمامی دانشگاه های سراسری، علوم پزشکی، پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی و دانشگاه های آزاد اسلامی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، نشریه سایار توانست در بخش سرمقاله و یادداشت، مقام سوم را کسب کند.

این مدیر مسئول نشریه دانشجویی بیان کرد: نشریات از مهم‌ترین فعالیت های دانشجویی در دانشگاه به حساب می آید و همیشه به توجه خاص نیاز دارد.

بهنام شوقی تصریح کرد: در کنار ظاهر و صفحات نشریات، موضوع مهم‌تری قرار دارد و آن فکر و اندیشه است و هر نشریه با توجه به این موضوع به مخاطبان خود پیام می رساند.

وی دانشجویان را به فعالیت در نشریات دعوت کرد و افزود: دانشجو در کنار تحصیل علم و دانش باید به مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نیز توجه نماید زیرا فردا در این جامعه مسئولیت بزرگتری خواهد داشت و نشریات دانشجویی بهترین فرصت برای کسب تجربه است.

کارمند دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در خصوص افزایش مخاطب در نشریات گفت: نوشتن اخبار و حقایق همراه با سند، توجه به موضوع اخلاق حرفه ای و در نظر گرفتن شرایط و فضای جامعه می‌تواند نقش مهمی در جذب مخاطب داشته باشد.

وی افزود: نشریات دانشجویی می توانند با افزایش آگاهی، بالا بردن سطح علمی، فکری و بسط دامنه ذهنی در مخاطبان خود تاثیر عمیقی داشته باشند.

بهنام شوقی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه سایار، دانشجوی رشته حسابداری در مقطع دکتری واحد ارومیه و همچنین کارمند واحد اردبیل است.

وی در اولین کارگاه تخصصی نشریات دانشجویی نیز که شهریور ماه در واحد قائم‌شهر برگزار شد توانست تندیس بهترین مقاله را کسب کند.

کد خبر: 990480

وب گردی

وب گردی