تیم فوتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی البرز جام قهرمانی را به خانه برد

در مسابقات سراسری فوتبال چمنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور ، تیم البرز به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با صدور پیامی این موفقیت را به دانشگاهیان البرز بویژه اعضا و مسئولین تیم تبریک گفت.

این مسابقات که به میزبانی واحد بوشهر برگزار شد، 11 تیم از استان های بوشهر، سمنان، آذربایجان‌ شرقی و غربی، البرز، تهران، خوزستان، همدان، سیستان و بلوچستان، یزد و قزوین در چهار گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقات تیم البرز با تیم های خوزستان، سمنان وبوشهر در یک گروه قرار داشت که در مرحله اول با پیروزی 3 بر صفر و تساوی 1-1 با خوزستان به عنوان صدرنشین گروه به دور بعدی مسابقات رفت.

تیم البرز در ادامه با پیروز 1 بر صفر در برابر علوم و تحقیقات تهران و شکست دادن تبریز در ضربات پنالتی راهی فینال مسابقات شد. دربازی فینال نیز با تساوی 1-1 با خوزستان در وقت قانونی کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت با پیروزی 6 بر 5 در ضربات پنالتی به مقام اول رسید و خوزستان دوم شد و بوشهر نیز در رده سوم مسابقات قرار گرفت.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که با سرپرستی اکبر بیک پور ومربی گری علی رحیمی در کنار سرمربی تیم محمدحسین غفرانی در این مسابقات حضور داشت را آقایان: میلاد سلیمان فلاح(کاپیتان)، پژمان چلنگری، ستار حسن وند، محمود صادقی، مسیح صفوی، آرش خورشیدی، رضاآقابابایی، مرید سعیدی، نیما داغستانی، آتیلا ایزدکشب، آرمان علی محمدی، علیرضا حضرتی، علیرضا رنجبر، سجاد جعفری نژاد ایرانی، سیدمصطفی سادات رسول، آرمین رجبی، سیدحسین خلیفه و میلاد بذرپاچ همراهی کردند.

کد خبر: 990513

وب گردی

وب گردی