دستاوردهای نوین سایبری رونمایی شد

امیر حاتمی با حضور در سازمان صنایع الکترونیک(صاایران) از دستاوردهای نوین سایبری رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع با حضور در شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع( صا ایران) از دستاوردهای نوین الکترونیکی، مخابراتی و سایبری رونمائی و همزمان خطوط تولید محصولات ارتباطی پیشرفته دیجیتال و نرم افزار پایه را افتتاح کرد.

امیر حاتمی در این مراسم، با تقدیر از متخصصین و دانشمندان پرتلاش صنایع الکترنیک ایران (صا ایران)، دستاوردهای نوین الکترونیکی و مخابراتی را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و درون زا بودن صنعت بومی دفاعی دانست و اظهار داشت: امروز مفتخریم که دستاوردهای پیشرفته ارتباطی و الکترونیکی صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) در تراز منطقه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با دستیابی به این فناوری های نوین خواهیم توانست از یک شبکه ارتباطی امن چند لایه در بین یگان های زمینی، هوایی و دریایی برخورداری باشیم.

وی افزود: این قابلیت های مخابراتی و سایبری جدید، نیروهای مسلح پرتوان ما را در مواجهه با جنگ های الکترونیکی دشمن برتری خواهد داد و خواهد توانست تأثیر بسزائی در موازنه درگیری های احتمالی در صحنه رزم ایجاد کند.

وزیر دفاع گفت: با بهره گیری از این سامانه های الکترونیکی، مخابراتی و سایبری، امکان شناسائی به موقع تهدید، تحلیل سناریوهای عملیاتی دشمن، توجه ویژه به تهدیدات نوین و اقدام متقابل متناسب با تهدیدات فراهم شده است.

امیر حاتمی افزود: امروز مفتخریم که دانشمندان متخصص و جوان صنایع الکترونیک ایران با اتکا به دانش و تخصص بومی و داخلی با توجه و شناسایی دقیق نیازمندی های الکترونیکی و مخابراتی نیروهای مسلح و در تعاملی تنگاتنگ با فرماندهان عرصه رزم و با کمک شبکه گسترده شرکت های دانش بنیان، نسبت به تأمین نیازمندی های عملیاتی نیروهای مسلح اقدام کرده و از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990527

وب گردی

وب گردی