نخستین همکاری مشترک دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی در حوزه IT

زیرساخت‌های مشترک فناوری اطلاعات و ارتباطات میان دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط‌عمومی دانشگاه تهران، در نشست مشترکی که با حضور رؤسای دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران و مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف توسعه همکاری‌های فنی، پژوهشی، فناورانه و ایجاد زیرساخت‌های مشترک فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد.

این تفاهم‌نامه با موضوع‌های «مطالعه، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مشترک به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات فناوری اطلاعات در دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران» منعقد شد.

هدایت و طراحی فناوری اطلاعات بین دو طرف از مسیر شورای حکمرانی فناوری اطلاعات دو دانشگاه، ایجاد زیرساخت‌های احراز هویت مرکزی یکپارچه، توسعه و بهره‌برداری از زیرساخت‌های اطلاعاتی مشترک، راه‌اندازی بسترهای مورد نیاز فناوری اطلاعات برای توسعه ارتباطات بین‌رشته‌ای میان استادان و دانشجویان دو طرف و ایجاد بسترهای مشترک بهره‌گیری از توانمندی‌های استادان و دانشجویان در توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است مدت تفاهم‌نامه از تاریخ امضا سه سال تعیین شده که در صورت توافق دو طرف با رعایت قوانین و مقررات مربوط قابل تمدید است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990602

وب گردی

وب گردی