منابع درسی دانشگاه امیرکبیر در راستای مهارت افزایی دانشجویان تغییر می کند

رئیس دانشگاه امیرکبیر از تغییر منابع درسی این دانشگاه در راستای بهبود مهارت افزایی و افزایش نوآوری دانشجویان خبر داد.

دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات دانشگاه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دانشگاه امیرکبیر موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی را از چند سال پیش پیگیری می کند؛ در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موضوعی که دانشگاه می تواند پیگیری کند، افزایش قرارداد با بخش های صنعتی کشور است.

وی افزود: در این مسیر، دانشگاه امیرکبیر حمایت از شرکت های دانش بنیان و همچنین ایجاد واحد های فناوری به منظور حمایت از پژوهشگران و ایده پردازان را در دستور کار خود قرار داده است.

معتمدی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 130 شرکت و واحد نوآور تحت حمایت دانشگاه در حال فعالیت هستند، تقاضا نیز در این راستا بسیار زیاد است، به همین منظور تصمیم داریم ظرفیت های موجود را افزایش دهیم. همچنین به دنبال این هستیم که فعالیت این شرکت ها را در دانشکده های دانشگاه افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: موضوع دیگری که در دانشگاه امیرکبیر پیگیری می شود، تغییر منابع درسی در راستای بهبود مهارت افزایی، افزایش نوآوری و کار آفرینی دانشجویان است؛ در این خصوص، بازنگری کلی در برنامه‌های درسی و تحقیقاتی داشته‌ایم و به صورت مستمر آن را ادامه می دهیم تا فارغ التحصیلان به سرعت جذب بازار کار شوند. مجموعه این اقدامات دانشگاه امیر کبیر می تواند در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990609

وب گردی

وب گردی