گردهمایی دوستداران فرهنگ و هنر ایران در باغ موزه نگارستان

همزمان با سالروز تولد زنده یاد استاد برجسته ادبیات کشور، برنامه آیینه‌دار دوران در کنار مراسم یادبود این استاد گرانقدر در باغ موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با سالروز تولد زنده یاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی، استاد برجسته ادبیات کشور، برنامه آیینه‌دار دوران در کنار مراسم یادبود این استاد گرانقدر دوشنبه 3 دی 1397، ساعت 15:30 در باغ موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

هدف از این برنامه به انجام رساندن طرح آیینه دار دوران با نام استاد فقید محمد ابراهیم باستانی پاریزی است و در این مراسم، شرایط و آغاز کار طرح آیینه دار دوران که شامل تصویرگری از آثار مکتوب استاد باستانی پاریزی است اعلام خواهد شد و در آینده با مشورت بزرگان از فرهیختگان دیگر ایران زمین نیز جهت تجلیل در این طرح بهره گرفته خواهد شد.

همچنین، طی این مراسم از نمایشگاهی موقت با آثار هنرمندان همراه طرح، اساتیدی چون محمود فرشچیان، طاها بهبهانی، حسین محجوبی، علی زنده رودی، حبیب الله صادقی، یدالله کابلی، کامبیز درم بخش، محمد علی بنی اسدی و دیگر هنرمندان رونمایی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990616

وب گردی

وب گردی