بومی‌سازی طراحی و توسعه زیرساخت‌های تجارت الکترونیک در کشور

یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 79 با هدف طراحی و توسعه زیرساخت های تجارت الکترونیک کار خود را آغاز کرد و در طی این مدت اقدام به تولید لوازم کمک آموزشی و توسعه حوزه IT کرده است.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، یکی از خدمات تخصصی این شرکت، ارائه محصولات paas یا بستر به عنوان سرویس است در حال حاضرBasis core webserver تنها وب سرور ایرانی است که همانند IIS و Apachee وظیفه ارائه محتوای وبی بر روی سرور میزبان را به عهده دارد و امکانات منحصر به فردی را در زمینه های برنامه نویسی، توسعه و استفاده از منابع داخلی برای شخصی سازی فراهم می آورد. این پروژه هم اکنون پاسخگوی نیاز بیش از یک هزار مشتری شرکت که اغلب آنها در زمینه eshoping فعالیت می کنند، است.

حمیدرضا اعتدال مهر مدیر عامل شرکت منظومه نگاران، در خصوص خدمات این شرکت، می گوید: یکی از افتخارات ما به وجود آوردن بانک داده ای توسعه پذیر از کل اطلاعات موجود در دانشنامه ( encyclopedia) است. این اطلاعات همواره توسط افرادی که به عنوان مشتری، علاقمند، دانشجو و غیره با این پروژه همکاری می کنند به صورت لحظه ای در حال تکمیل است. از خصوصیات منحصر به فرد این بانک اطلاعات می توان به الگو پذیری، مقیاس پذیری و منعطف بودن آن اشاره کرد. تمام اطلاعات ورودی توسط تیمی حرفه ای ارزیابی و پس از مشخص شدن رده، رشته و رسته آن، با الگویی (schema) که توسط تیم تحقیق و توسعه مهیا شده، داده گذاری می شود.

وی همچنین تصریح کرد: خدمت دیگری که توسط شرکت ما ارائه می شود، میزبانی وب و خدمات شبکه است که در این زمینه در حال حاضر امکانات خوبی را به صورت Dedicate برای تامین نیازهای Hosting مشتریان و پروژه های تعریف شده و دیتا بانک های سرویس دهنده اطلاعات را نیز، فراهم کرده ایم. همچنین دریافت رنج IPV4 , IPV6 از شرکت Rip امکان ایجاد تمام زیرساخت های شبکه به صورت اختصاصی را فراهم کرده است.

به گفته اعتدال مهر، از سال 82 شرکت منظومه نگاران با راه اندازی وب سایت efeh در زمینه فروش b2c فعالیت کرده و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین نسخه های فروشگاه الکترونیک در کشور است. خدمت دیگری که توسط شرکت ما ارائه می شود مدیریت محتوا است که این سیستم قابلیت انتخاب داده ها، تجمیع، تفکیک و گزارش گیری از آن ها را بر اساس الگوی Basis Core دارد. همچنین خدمات میزبانی وب، امکانات وسیعی را برای هاستینگ وب سایت های به وجود آمده توسط CMS بسیس کور در سطوح مختلف (از ابتدایی تا حرفه ای) به وجود آورده است. مشتریان ما پس از انتخاب Basis Core به عنوان زیر ساخت تجارت خود می توانند از تمام سرویس های جانبی مورد نیاز آن که توسط شرکت ما فراهم شده استفاده کنند.

نمایشگاه مجازی، طراحی وب سایت، اسکما، آموزش و غیره نیز از دیگر خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 990646

وب گردی

وب گردی