درخشش مدرسه سبز سما لاهیجان در ششمین جشنواره علمی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد

مدرسه سبز سما لاهیجان با تکیه بر توانمندی های علمی و پژوهشی خود بار دیگر در سطح کشور خبرساز شد و به عنوان مدرسه برگزیده سما در ششمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انتخاب شد و افتخاری دیگر برای مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل کسب نمود.

به گزارش ایسکانیوز، سیروس بیدریغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و سیاهکل با تبریک این موفقیت ارزشمند به همکاران سمایی علی الخصوص معاون سما، مدیر مدرسه، معلمان پرتلاش و کادر زحمتکش این مرکز خاطرنشان کرد: مدارس سما ثابت کرده اند که حرف جدیدی در عرصه آموزش نوین دارند، مدارس سما واسط میان دانشگاه و جامعه هستند و از نظر واحد، سما جزیی از بدنه تنومند دانشگاه می باشد و تمام توان خود را جهت توسعه مدارس در سطح شهرستان به کار می گیریم.

بیدریغ در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: کسب چنین موفقیت هایی ثابت می کند که تمام تلاش همکاران مان در آموزشکده ها و مدارس سما این است که جدیدترین متدهای آموزشی را در مدارس پیاده نموده و پژوهش محوری را در دانش آموزان سمای نهادینه شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و سیاهکل مدرسه سبز دخترانه سما لاهیجان را از مدارس با انگیزه ذکر نمود که از زمان تاسیس تاکنون بسیار موفق ظاهر شده و در زمینه های مختلف در سطح شهرستان، استان و کشور افتخار آفریده است.

وی دانشگاه آزاد و فرزند برومند آن سما را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر نمود و ادامه داد: مدارس سما به دنبال سود رسانی صرف نیست و تمامی درآمد ها و شهریه کسب شده جهت رونق بخشیدن مدارس و دانش آموزان صرف شده و به همین علت است مدارس سما در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی و آموزشی در اولویت اول انتخاب خانواده های بسیاری قرار دارد.

وی در پایان بار دیگر ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به کادر آموزشی و اداری مدرسه سبز سما لاهیجان، اظهار امیدواری نمود در تمام عرصه ها پرچم سما را برافراشته شود.

لازم به ذکر است مدرسه سبز دختران سما واحد لاهیجان در سال 94 با حدود 60 دانش آموز در ساختمان استیجاری بنیانگذاری شد و در سال گذشته با حمایت واحد لاهیجان به یکی از بهترین ساختمانهای متعلق به واحد منتقل و هم اکنون بیش از 215 از فرزندان این مرز و بوم در حال تحصیل در این مدرسه می باشند.

در آخرین ارزیابی اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان، این مدرسه با کسب 36 عنوان کسب شده در مسابقات قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی و دانش آموزی به مقام اول شهرستان در مقطع ابتدایی نائل آمد.

کد خبر: 990647

وب گردی

وب گردی