افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می شود.

امسال نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی نزدیک به 3 هزار متر مربع برگزار می شود. از 31 استان کشور و دو واحد مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد، در این نمایشگاه شرکت می کنند. هدف واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، نمایش دستاوردهای یک سال اخیر واحدهای استانی در ارائه محصولات پژوهشی و فناوری است و قرار است بیش از هزار محصول در معرض دید عموم قرار بگیرد.

اعضای هیأت علمی که با تحقیق و پژوهش، محصولی تولید کرده اند و دانشجویانی که در شرکت های استارتاپی و پارک های علم و فناوری فعالیت دارند، محصولات خود را ارائه می دهند. نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، فرصتی را ایجاد می کند تا تعامل بین عرضه کننده و متقاضی فناوری برقرار شود. نرم افزار و سخت افزارهایی که ساخته شده، می تواند تأمین کننده بخش اعظمی از نیازهای مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و حتی دیگر دانشگاه های کشور باشد.

محل برگزاری این نمایشگاه، سالن 38B نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران است و از ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه 3 دی ماه 1397) آغاز به کار می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990704

وب گردی

وب گردی