تصاحب آمریکا و اروپا با دوچرخه های اوبر

شرکت آمریکایی خدمات حمل و نقل اوبر اعلام کرد برای توسعه خدمت جدید خود در اروپا و آمریکا که در آن دوچرخه و اسکوتر برقی اجاره می دهد، برنامه ریزی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، شرکت اوبر از قصد خود برای توسعه خدمت «JUMP» برای اجاره دادن دوچرخه و اسکوترهای برقی در شهرها و مناطق بیشتری از اروپا و آمریکا خبر داد.

این شرکت اعلام کرد: این خدمت هم اکنون در 10 شهر آمریکا و شهر برلین آلمان به متقاضیان ارائه می شود؛ اما بر اساس طرح جدید این خدمت به شهرهای لندن، پاریس و آمستردام در اروپا و میامی و دالاس در آمریکا نیز گسترش خواهد یافت.

اوبر مالکیت مربوط به «JUMP» را 6 ماه قبل خریداری کرده و هم‌اکنون برای توسعه آن و اجرای خدمتی دیگر جهت اجاره دادن اتومبیل از طریق اینترنت تلاش می کند.

کارشناسان شرکت اوبر معتقدند ارائه این خدمت، خسارت‌های مالی این شرکت پس از اجبار آن برای خارج شدن بسیاری از بازارهای اجاره اتومبیل در اروپا و آمریکا را جبران می نماید، علاوه بر آن که تحلیل های بسیاری به تمایل رو به افزایش مردم به وسایل نقلیه دوستدار محیط زیست اشاره دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990708

وب گردی

وب گردی