دروازه‌بان پرسپولیس و هافبک تیم فوتبال استقلال ترانسفر می‌شوند

سایت «فاکس اسپورت» اعلام کرد دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و هافبک تیم استقلال جزو ۵ بازیکنی هستند که می‌توانند بعد از جام ملت‌های آسیا به یک تیم دیگر منتقل شوند.

به گزارش ایسکانیوز، جام ملت های فوتبال آسیا از ۱۵ دی ماه تا ۱۲ بهمن به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با عراق، یمن و ویتنام همگروه است.

هرچند تمام بازیکنان آرزوی بالا بردن جام قهرمانی در این تورنمنت را در سر دارند ولی هستند بازیکنانی که علاوه بر جام، در اندیشه های جذاب دیگری از جمله انتقال به تیم های بزرگتر به سر می برند.

سایت «فاکس اسپورت آسیا» در گزارشی از ۵ بازیکنی در آسیا نام برد که می توانند بعد از جام ملت های آسیا به تیم های بزرگتر منتقل و ترانسفر شوند. در این گزارش نام علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و طارق همام هافبک عراقی استقلال قرار دارد.

در این گزارش درباره بیرانوند آمده است: «بیرانوند بعد از مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی روسیه به سرعت مشهور شد. از آن زمان او هدف باشگاه های آسیایی و اروپایی بوده است. با این حال، دروازه بان پرسپولیس تصمیم گرفت در این تیم باقی بماند ولی ممکن است الان زمان خوبی برای انتقال او در نقل و انتقالات ژانویه باشد. بیرانوند بعد از جام جهانی فصل جذابی را با صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت که در فینال برابر کاشیما آنتلرز شکست خورد. آخرین باشگاهی که بیرانوند با آن مرتبط شده است، ریزه اسپور ترکیه است. همچنین پیشنهاد ۶۰۰ هزار یورویی از یک تیم داخل ایران به این دروازه بان گزارش شده است. ستاره ۲۵ ساله تیم ملی همچنین پیشنهاداتی از ایتالیا و اوکراین داشته است و جالب است که ببینیم او بعد از جام ملت های آسیا به چه تیمی می رود.»

فاکس اسپورت درباره طارق همام هم نوشت که این بازیکن بیشتر دوران فوتبالش را در تیم نیروی هوایی عراق گذرانده و از جمله بازیکنانی است که بعد از جام ملت های آسیا، تیم های دیگر به دنبالش خواهند بود.

گوانگ های از ویتنام، وی شی‌آهو از چین و هوانگ‌یی از کره جنوبی دیگر بازیکنانی هستند که احتمال انتقالشان به تیم های بزرگتر بعد از جام ملت های آسیا هست.

کد خبر: 990754

وب گردی

وب گردی