آزمون ارزشیابی داروسازی دانش آموختگان خارج ۶ دی برگزار می شود

شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور پنجشنبه ۶ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور به صورت الکترونیک پنجشنبه ۶ دی ماه ۹۷ در مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود.

این آزمون به صورت الکترونیک با حضور ۱۷۳ نفر داوطلب برگزار خواهد شد.

میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام شده و معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

گفتنی است، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور که به اختصار به آزمون ارزشیابی داروسازی یا امتحان ارزشیابی داروسازی نیز معروف است، آزمونی است که به منظور حصول اطمینان از سطح دانش و اطلاعات علمی دانش آموختگان داروسازی دانشگاههای مورد تایید خارج از کشور برگزار می شود.صرفا افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خارج از کشور به اتمام رسانده باشند.
این آزمون نیز همانند آزمونهای دیگر تحصیلات تکمیلی ( آزمون دکترای وزارت بهداشت ، آزمون ملی داروسازی ، آزمون ارتقای داروسازی و…) از آنجا که بر آینده تحصیلی و شغلی داوطلبان بسیار تاثیرگذار است، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 990781

وب گردی

وب گردی