مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد واحد بوکان گفت : خوشبختانه کشور عزیزمان ایران در بین کشورهای منطقه از رتبه علمی بالایی برخوردار است.

به گزارش ایسکانیوز به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور اعضای هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان در سالن اجلاس علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته پژوهش و خیرمقدم به مهمانان جلسه و تقدیر از فعالیت های پژوهشی در این دانشگاه گفت: یکی از راهای توسعه هر کشور و جامعه ای به فعالیتهای پژوهشی آنها بستگی دارد و در هر کشوری اگر پژوهش در آن و جود داشته باشد قدرت استقلال و توسعه یافتگی بالاتری نسبت به سایر کشورها خواهند داشت.

وی در ادامه به شاخصه های علمی ایران پرداخت و افزود: خوشبختانه کشور عزیزمان ایران در بین کشورهای منطقه از رتبه علمی بالایی برخوردار است.

وی افزود: انجام فعالیت های پژهشی و علمی در دانشگاهها باید به صورتی باشد که نیازهای کشور را فراهم و رفع نماید.

وی در ادامه به دستاوردهای دانشگاه آزاد اشاره نمود و افزود: الحمدالله مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با همبستگی اساتید و کارکنان توانسته است در تمام عرصه ها علمی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و فرهنگی دستاوردهای خوبی را در کشور کسب کند.

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید دانشگاه ها در عرصه های پژوهشی دستاوردهای خود را در جهان به نمایش بگذارند تا به دنیا ثابت شود که تحریم نمی تواند تهدیدی برای کشور عزیزمان باشد.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 990796

وب گردی

وب گردی