در طرح مبارزه با گرانفر وشی ۲ واحد صنفی در کرمان پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در اجرای مرحله اول طرح مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی از طریق گران فروشی با دستور قضایی ۲ واحد صنفی در کرمان پلمب و پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پلمب 2 واحد صنفی در راستای مبارزه با گران فروشی خبرداد.

وی گفت: این طرح در قالب چندین تیم با حضور در کف بازار و بررسی میدانی و موردی مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم و برخورد با مجرمین و متخلفان احتمالی صورت گرفته است که در این رابطه دو واحد صنفی به دستور قاضی حاضر در میدان پلمب و پرونده قضایی تشکیل شد و همچنین این افراد تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.


سالاری افزود: با همکاری ماموران اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و پلیس‌های تخصصی اطلاعات آگاهی، سازمان تعزیرات و صنعت و معدن و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و اداره اماکن نیروی انتظامی اجرایی این طرح در قالب تیم‌های ویژه همچنان ادامه خواهد داشت.


این مقام قضایی در استان کرمان با هشدار به سودجویان اعلام کرد که در مسیر حفظ مصالح عمومی کشور و حمایت از حقوق قانونی مردم و در راستای مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی با قاطعیت با مخلین به امنیت اقتصادی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و مجرمین دراین عرصه پناهگاهی نخواهند یافت.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 990877

وب گردی

وب گردی