دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی از مصدومان حادثه  واحد علوم و تحقیقات عیادت  و وضعیت آنها را بررسی کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گفت: بعد از واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات مصدومان حادثه به بیمارستان‌های اطراف انتقال یافتند و دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای بررسی وضعیت مصدومان به عیادت بیماران رفتند.

دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین اخبار از رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات گفت: مصدومان برای مداوای اولیه به درمانگاه فرهیختگان منتقل شدند و بعد از آن به بیمارستان‌های عرفان، شریعتی، امام خمینی و حضرت رسول انتقال یافتند. در حال حاضر 6 مصدوم به بیمارستان حضرت رسول، 16 مصدوم به بیمارستان امام خمینی، 3 مصدوم به بیمارستان شریعتی و 2 نفر هم به بیمارستان عرفان منتقل شدند که تقریبا 27 مصدوم و 7 کشته داشتیم.

وی افزود: دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای بررسی وضعیت مصدومان حادثه واحد علوم و تحقیقات، به عیادت مصدومان حاضر در بیمارستان‌های مربوط رفتند.

گفتنی است، ظهر امروز تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در اثر واژگونی اتوبوس، مصدوم و کشته شدند و بلافاصله بعد از وقوع حادثه نیروهای امدادی در محل حضور یافتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990900

وب گردی

وب گردی