رستمی: توجه به سرویس‌های حمل‌و‌نقل دانشجویان و دانش آموزان از ضرورت‌هاست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مراقبت‌های متولیان بخش صنفی و حمل‌و‌نقل دانشجویان باید جدی‌تر از قبل باشد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ضمن عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: ما طبق وظیفه‌ای که داشتیم و اشاره‌ای که مقام معظم رهبری داشتند، به عیادت دانشجویانی که در حادثه امروز آسیب دیدند، آمدیم.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که از همان ساعات اول کسب کردیم، مجموع کادر درمانی در چند بیمارستان تلاشی جدی داشتند که امدادرسانی لازم را به این عزیزان داشته باشند.
حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: ما متاثر شدیم تعدادی از این عزیزان در این حادثه جان خود را از دست دادند. این دانشجویان از سرمایه های ما بودند، از میان باقی دانشجویانی که در این حادثه جراحت پیدا کرده اند، تعدادی مرخص شده اند، برای تعدادی دیگر کارهای اولیه انجام شده و از بخش مرخص شده اند. چند نفر نیز در بخش آی سی یو بستری هستند که امیدواریم به زودی بهبود یابند و بتوانند باقی مراحل تحصیل خود را پس از ترخیص طی کنند.
وی بیان کرد: دادستان نیز به این موضوع وارد شده است،پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد تا ملاحظات صورت گیرد. به همه عزیزان توصیه می کنیم افرادی که با دانشجویان ارتباط مستقیمی دارند، مراقب تمامی شرایطی باشند که دانشجویان در آن قرار می گیرند. توجه به بحث سرویس های ایاب و ذهاب و حمل ونقل دانشجویان و دانش آموزان از جمله ضرورت هاست. مراقبت های متولیان بخش صنفی، حمل ونقل دانشجویان و... باید جدی تر از قبل باشد و بیشتر به دانشجویان اهمیت دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990944

وب گردی

وب گردی