پرداخت بیش از 21 میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به 2487 محقق نانو

به منظور حمایت از تحقیقات حوزه فناوری نانو، ستاد توسعه فناوری نانو در 3 دی‌ماه 1397 مبلغ 21,793,160,000 ریال به 2487 محقق پرداخت کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو برنامه حمایت تشویقی از فعالیت‎‌های پژوهشی فناوری‌نانو را از سال 1383 تا کنون اجرا نموده‌است. این برنامه در راستای اهداف سند راهبرد ده ساله فناوری‌نانو با هدف ترغیب و تشویق محققان برای ورود به حوزه فناوری‌نانو و به منظور پرورش سرمایه‌های انسانی متخصص برای توسعه این ‌فناوری در کشور انجام شده‌است. از این رو ستاد توسعه فناوری نانو در 3 دی‌ماه 1397 مبلغ 21,793,160,000 ریال به 2487 محقق پرداخت نموده است. این پرداخت شامل موارد زیر است:

· مقالات ISI تأییدی تا آخر خرداد 96 بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقالات ISI (آیین‌نامه قدیم)؛

· مقالات چاپ شده در مجلات منتخب تأییدی در تیر 97، بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقاله در مجلات منتخب (آیین‌نامه جدید)؛

· پروپوزال و پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تأیید شده تا آخر سال 96؛

· آئین نامه گام‌به‌گام تأیید شده تا آخر مهر 97 (شامل شاخص‌های پایان‌نامه به نمونه رسیده، مبتنی بر نیاز صنعت، مطالعه مروری پتنت، ثبت اختراع داخلی و ...)؛

· سایر ( افرادی که شماره حساب خود را اصلاح یا فعال کرده‌اند)

موارد پرداخت شده به تفکیک در جدول زیر ارائه شده است:

لازم به‌ذکر است، از ابتدای سال 1397 آیین‌نامه حمایت از چاپ مقاله در مجلات منتخب اجرایی شده است که برای آشنایی بیشتر با این آیین‌نامه « حمایت از چاپ مقاله در مجلات منتخب» را کلیک نمایید.

شایان ذکر است محققان محترم در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir اطلاع دهند. در ضمن حمایت تشویقی محققانی که مشکلاتی از قبیل اشکال در شماره حساب و شرکت نکردن در همایش‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله ( مربوط به پایان نامه­‌های آیین­‌نامه قدیم) داشته ‌اند، پرداخت نداشته‌است.

توجه مهم

کلیه پرداخت‌های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می‌شود. شماره حساب سیبا می‌بایست فعال و به‌نام خود شخص باشد.

در صورتی که از تاریخ تأیید درخواست حمایت تشویقی بیش از 1 سال گذشته باشد و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد، مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.

کد خبر: 990950

وب گردی

وب گردی