فرصت‌های مطالعاتی در حوزه علوم شناختی به دانشجویان اعطا می‌شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در نظر دارد در هفتمین فراخوان خود، تعداد محدودی فرصت مطالعاتی شش ماهه به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی اعطاء کند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، اعطای فرصت مطالعاتی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی به دانشجویانی تعلق می گیرد که طرح مصوب آنها درحوزه‌های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری های شناختی ستاد باشد و حمایت مالی ستاد، فقط بخشی از هزینه‌های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با مقررات داخلی آن را تأمین می کند.


بر اساس این گزارش، هفتمین فراخوان فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی از پانزدهم دی ماه جاری آغاز می شود. علاقه مندان می توانند پس از مطالعه آیین نامه فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد علوم شناختی و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و حداکثر تا پانزدهم 15 بهمن ماه امسال در کارتابل شخصی خود به همراه سایر مدارک بارگذاری کنند.


علاقه مندان به استفاده از این فرصت مطالعاتی می بایست در فرم مربوط ، برنامه کاری(گانت چارت) دانشجو در دانشگاه مقصد به مدت 6 ماه ارائه داده و لزوم حضور در کشور مقصد (دانشگاه خارجی) بیان شود و حداکثر سن متقاضیان استفاده از این فرصت نباید بیش از 35 سال باشد.
ستاد توسعه علوم شناختی در این فراخوان در صورت تایید طرح مقدماتی ارائه شده درکمیته مشترک، فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان برای ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990975

وب گردی

وب گردی