افزایش سرعت و دقت خدمات درمانی به کمک یک شرکت دانش‌بنیان داخلی

یک شرکت دانش بنیان داخلی یه عنوان یکی از پیشگامان حوزه انفورماتیک پزشکی در بسیاری از پروژه های بزرگ کشوری حضور دارد. این شرکت با تولیدات و فعالیت های خود سهمی کوچک در توانمند کردن کشور در حوزه پزشکی و درمانی دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان، گامی در راستای بهبود سیستم درمانی برداشته و در این راه، افتخارات زیادی کسب کرده است. این شرکت با ارائه نرم افزارهای ماژولار، طیف گسترده ای از نظام سلامت و جامعه پزشکی را تحت پوشش قرار داده است.

شرکت اطلاع رسانی پیوند داده ها، به عنوان یک تولید کننده و با در اختیار داشتن 100 درصد سورس نرم افزار های ارائه شده، با برقراری ارتباط دو سویه بین نرم افزار HIS و PACS خود توانسته به نیاز مخاطبین خاص خود نیز پاسخ دهد. به گفته سهیلا گیویان، مدیر عامل این شرکت، تیم پشتیبانی شرکت متشکل از کارشناسان فنی خبره و توانمند است. 90 درصد درخواست ها و مشکلات مراکز طرف قرارداد پیوند داده ها عمدتا از طریق تلفن و اینترنت پیگیری می شود و در صورت نیاز نیروی پشتیبان به مرکز اعزام خواهد شد. این شرکت همچنین برای رفاه بیشتر مشتریان خود، در چند استان، پشتیبان مقیم دارد.
وی افزود: پیوند داده ها متشکل از گروه های متنوعی از مدیران، پزشکان، کارشناسان فنی کامپیوتر، برنامه نویس، تست، مهندسی پزشکی، آنالیست و ... است. این تنوع خدمات یکی از نقاط قوت پیوند داده ها در کسب رضایت هرچه بیشتر مراکز درمانی و بالا بردن کیفیت نرم افزار های تولیدی است.


به گفته گیویان، در پیوند داده ها تلاش شده تا با ارائه راهکارهای جامع و عملیاتی کردن آنها سرعت و دقت خدمات درمانی را بالا برده و از هزینه و خطاهای رایج آن کاسته شود. نرم افزار های پزشکی بخش مهم و اصلی سبد کالایی شرکت را به خود اختصاص داده اند که هم اکنون با چندین هزار کاربر در سطح کشور در حال بهره برداری است. از خدمات دیگر شرکت می توان به مشاوره و نظارت در طراحی، تولید، پیاده سازی و بهینه کردن سیستم های سلامت موجود در کشور نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990985

وب گردی

وب گردی