نامور مطلق: دانشجویان ممتاز در دانشگاه استاد فرشچیان  بورسیه می‌شوند/ ماه آینده کارگاه‌های تخصصی برگزار می شود

سرپرست دانشگاه آزاد استاد فرشچیان گفت: یکی از برنامه های ما این است که دانشجویان برتر و با استعداد را بورسیه کنیم تا به خاطر نداشتن استطاعت مالی از تحصیل در حوزه هنرهای سنتی محروم نشوند.

دکتر بهمن نامورمطلق در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص آخرین اخبار از دانشگاه استاد فرشچیان گفت: با همکاری استادان جلسات تدوین بازرسی آغاز شده است. سند چشم‌انداز، نظام‌نامه آموزشی، آیین‌نامه جذب دانشجو و استاد دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان درحال انجام است که پیش بینی می شود به جمع بندی نهایی برسیم.

وی افزود: با توجه به فضا و امکاناتی که داریم و در دو هفته اخیر تکمیل شده است کارگاه های استادان در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

نامور مطلق ادامه داد: از استادان برجسته که در حوزه هنرهای سنتی دانشجو دارند دعوت می کنیم تا در دانشگاه استاد فرشچیان کارگاه‌های خود را برگزار کنند. پیش از آغاز کلاس‌های دانشگاه این کارگاه‌ها برگزار می شود تا هم بخش آموزش هنر‌های سنتی شروع شود و هم این هنر را ترویج کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد استاد فرشچیان اظهار داشت: تعدادی از استادان برجسته برای برگزاری کارگاه‌ها از فضای دانشگاه استاد فرشچیان بازدید کرده اند و امکانات خوبی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهیم داد. حتی کارگاه هایی مثل خوشنویسی در حال برگزاری بوده و تعدادی دیگر هم به‌زودی فعالیت‌شان را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم حداقل ظرف 30 روز آینده کارگاه های مد‌نظر خودمان را راه‌اندازی کنیم که تا قبل از عید نوروز هم ادامه خواهد داشت. این کارگاه‌ها بدون دریافت دستمزدی از استادان تشکیل شده است تا از این روش شهریه ها را کاهش دهیم؛ خود استادان شهریه را دریافت کرده اند و ما هم برای برگزاری کارگاه ها فضای مناسبی را در نظر گرفتیم.

نامور مطلق تاکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که داریم این است که دانشجویان برتر و با استعداد را بورسیه کنیم تا به خاطر نداشتن استطاعت مالی از تحصیل در حوزه هنرهای سنتی محروم نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990989

وب گردی

وب گردی