همه پیش بینی های امام و رهبری عملی شد

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: همه پیش بینی های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در قبل و بعد از انقلاب درست از آب درآمد و عملی شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، حسین یکتا در همایش شکوه هجرت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی تصریح کرد: امام قبل از انقلاب گفتند شاه باید برود و رفت، گفتند صدام جز خود کشی راه دیگری ندارد و این اتفاق افتاد در حالیکه در جنگ تحمیلی بیش از 17 کشور دنیا از او حمایت می کردند.

وی افزود: ایشان فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد و الان می بینیم که از پشت مرزهای کربلا رد شده و پشت دیوارهای بیت المقدس با رژیم منحوس صهیونیستی می جنگیم و الان برای خواندن نماز در بیت المقدس فقط یک یا حسین نیاز است در حالیکه زمانی برای رفتن به جنوب لبنان باید در اختفا می رفتیم.

یکتا اظهار کرد: دو حرف امام (ره) خیلی سنگین بود یکی اینکه جنگ مقدمه فتح فلسطین است و دیگری زمانی که حاجی ها را در مکه کشتند فرمودند ما بیت الله الحرام را در دست می گیریم.

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: فرمایش های مقام معظم رهبری نیز همه از خروج آمریکا از عراق تا پایان کار داعشی ها در سوریه و ورود آن ها به اروپا عملی شده است و اینک می بینیم که داعشی ها به اروپا رفته و اروپائیان به ایران می آیند.

وی به سخنان ترامپ در خصوص عدم دیدن 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا گفت ما داغ 40 سالگی انقلاب را به دل ایرانیان می گذاریم و این نشان می دهد آن ها برای ما نقشه دارند و ما باید تحلیل درستی از شرایط داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه با همه این اوصاف دشمن به هم ریخته است، بیان کرد: دو نفر مطمئن هستند که کار اسرائیل به پایان رسیده است یک حضرت آقا و دیگری خود دشمن است و تنها ما هستیم که در این خصوص شک و تردید داریم.

یکتا ادامه داد: عمر اسرائیل به روزهای پایانی نزدیک است و اسرائیل برای ما بچه بازی و خاله بازی را تداعی می کند البته این در حالی است که بسیاری از کاندیداهای ریاست جمهوری کشورهای دنیا بعد از اخذ اجازه از این کشور وارد رقابت می شوند.

این فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: با همه نقشه هایی که دشمن برای ما دارد ولی باید یقین بدانید که انقلاب با سرعت جلو می رود و نظر خدا در مورد خدا عوض نشده و اگر ضعفی هست مربوط به این است که نظر ما به خدا برگشته که از دین خدا و وعده حق جا می مانیم.

وی تاکید کرد: در 40 سالگی انقلاب هم بعثت داریم و هم رجعت و همانطور که آقا فرمودند باید به دهه 60 انقلاب برگردیم زیرا که در این دهه همه تفکرها جهادی و دل ها نورانی بودند.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی واقعی زندگی خود را وقف اسلام می کند، افزود: بچه بسیجی شب و روز در فکر مردم و تعالی معنوی خویش باشد.

یکتا ادامه داد: تا بوی شهادت آمد باید رفت و حیف است که بچه هیئتی و ولایی ساده بمیرد و شهید نشود و ما امروز می بینیم که دخترها و پسرها در ایران و اروپا برای شهدا می میرند.

وی گفت: تلاش همه دشمنان اسلام بر این است که نگذارند سیدعلی زمینه را برای ظهور امام زمان فراهم کند و وظیفه بچه بسیجی این است که برای امام زمان دلبری کند.

او اظهار کرد: امام زمان زمانی از دست ما آزرده می شود و در ولایت پذیری کم می آوریم که به گناه آلوده شویم پس با پیروی از ولایت و تعالی روحی و معنوی یاریگر رهبر انقلاب برای وصل به انقلاب مهدی موعود باشیم.

در این همایش از تلاشگران بسیجی دانشگاه های اردبیل تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 991008

وب گردی

وب گردی